• Strona Główna
  • Karty Postaci
    • Twoja KP
    • Tworzone KP
    • Zaakceptowane KP
    • Nieaktywne KP
  • Gamemasterzy
    • Skye
    • Katsuya Senzaki
    • Vaya Vesper
    • Jesse Walker
    • Yare
    • Ryuichi Kagawa
    • Chester
    • Lena Hawk
  • Ważne Tematy
    • Poradnik dla Nowych
    • Regulamin Forum
    • System gry
    • Grywalne rasy
    • Główny wątek fabularny
    • Plan wydarzeń
    • Wstęp do fabuły
    • Wzór Karty Postaci
  • Szukaj
  • Toplisty
    • Top Lista gier PBF
    • TOP 100 PBF
  • Partnerzy
    • Wymiana Bannerów
    • Fora zaprzyjaźnione
Bleach OtherWorld PBF
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się

  Bleach OtherWorld PBF Organizacja System i świat gry Bleach OtherWorld Opis ras i umiejętności Typy Mocy i ich posiadacze

Rozpocznij wątek   
Typy Mocy i ich posiadacze
Bezimienna Offline
Consume. Adapt. Evolve.
Ranga:

Brak rangi

Dane Osobowe Postaci

Imię: Bezimienna
Nazwisko:
Wiek: 32
Poziom Postaci: 8
Cecha duszy: Hollow
Karta postaci: Tutaj.
Alty: Vivyan, Kagami no Senshi, Cassandra De La Fuente


Broń Duchowa

Niesprecyzowana

Atuty

Bujutsu: Amator
Hohou: Praktykant
Hakuda: Expert
Kidou/Kontrola reiatsu: Zaawansowany
Ilość Reiryoku: Wielka
Siła fizyczna: Legendarny
Wytrzymałość: Ogromna
Siła Woli/Wiedza: Mierna

Post: #1
10-03-2019 14:31
ZANPAKUTOU:

Fizyczne:
- Kyūsenrin - Vivyan Jacquetta Ackerman
- Shitsuyōna Seiryokai - Souma Ishikawa
- Kuroboshi kūha, Sunōfurēku-wa - Vaya Vesper
- Sumisu - Kuro Shoyu
- Jūjiraiku - Yoi Takezoshi
- Wesa - Asha
- Banshee - Tsubasa Sheo

Woda:
- Himeyuri - Minazuki Misogi
- Sumāto mizu - Mina Araki
- Hana no Namida - Shihoin Reisa Fuyumi

Elektryczność:
- Arashi no Kayou - Sayamaka Asagi
- Sandāreijingu - Yumiko Kanada
- Inazuma megami - Keiji Koyama
- Kaminari no Ōkami
- Raitoningujasutisu - Michael Machin

Wiatr:
- Saigo no Kaze - Kaairo Tusano
- Ryuu no iki - Kenshiro
- Zdzisiek - Oldzik

Ogień:
- Clarent - Morgana Le Fey
- Fenikkusu - Rapier Langley-Kyouraku

Lód:
- Hyōtenhime - Kayla Violet Whitehall

Cień:
- Tsuki no Kage - Chester Homecide

Kopiowanie:
- Kagami no Senshi

Trucizna:
- Yūdokuna josei - Aishi Zaraki

Psychika:
- Ritsuzen - Sachi Ōmaeda
- Marufas - Akaoni Seishiro

Pech:
- Flos fatorum - Estelle

Światło:
- Empress of Tomorrow - Max Herriot
- Caliburn - Juliette Pendragon

Rośliny/Natura:
- Mokusatsu - Orochi Kuchiki
- Tsukiyama - Arisu Xao Lang

Dźwięk:
- Kaze no Haha - Haru no Hana

Kido:
- Sabishī karasu - Tsukuyo Shirayuki
- Crown Clown - Koizumi Kisuke
- Jōkā - Shiba Ayano
- Akuma - Madara Uchiha
- Yūrei-mono no sai kōsei - Kyouraku Ryota
- Falco - Vash Uchiha
- Sutikkīkurage - Leif Rightlock
- Katatsumuri no sasayaki - Akami Ayame
- Avatar of Yggdrasil - Vidar
- Sodai Sakura - Akira Kuchiki
- Kojin Kyūnoshitsu: Espíritu del Bosque - Ryuichi Kagawa
- Niji Yunikōn - Asami Sakai
- Chomusuke - Megumin
- Ryuushutsu/Houden - Kou Heishiro (Renshu)

Wampiryzm:
- Bloodthirster - Liam Black

Zakrzywianie rzeczywistości:
- Nise no Kotoba - Kagaku Tsuki

Wibracje:
- Shindō - Musashi Hariyama

Niesklasyfikowane:
- The Embodiement of tales - Katsuya Senzaki


~~~


FULLBRING:

Ogień:
- Ember Celica - Kuwabara Kazuma
- Blaze of desperation - Roy Mustang

Atrament:
- Inker - Jesse Walker

Manipulacja energią:
- Full Counter - Herman Crowley

Elektryczność:
- Fury of the storm - Fuyuko Viken-Crowley

Transformacje ciała/organizmu:
- Vile Blood - Elizaveta Oshiro
- Nadczłowiek - Katsumi Koyama
- What does the Fox say? - Elena Fox

Wampiryzm:
- Vampirism - Liam Black

Zakrzywianie rzeczywistości:
- Aspect of Chaos - Emily “Skye” Rogers

Zakrzywianie czasoprzestrzeni:
- Afternoon Tea Time - Karin Bernkastel

Manipulacja Cząsteczkami:
- Jōgi kagaku - Ieyasu Tokugawa

Gry komputerowe:
- Ātogēmu - Kitaro Miyazawa

Dym:
- Dense reek - Shunji Kazuyuki

Broń palna:
- Double Tap - Tobias Thawne

Szybkość:
- Runnin' till you're dead - Cassandra De La Fuente

You're in a Deathgrip.

When everything you know has come and gone
You are at your lowest, I am rising higher
Only scars remain of who I was
What I find in the ashes, you lose in the fire!
When there is noone left to carry on
This is an illusion, open up your eyes and...
This pain persists, I can't resist
But that's what it takes to be Infinite!
- Infinite

Obecna Ewolucja: Poziom 5 (Wychodząc z ostatniej sesji).
Spoiler :
Ewolucja 0: Bazowa
Poziom startowy. Bezimienna posiada dwie kończyny górne, dwie kończyny dolne, szczęki i ogon. Porusza się na nogach. Ostre szpony i szczęki. Ogon chwytny, zdolny do zadawania uderzeń. Szponów da się używać do blokowania ataków bronią duchową, jak Zanpakutou. Szpony mają zasięg standardowego Zanpakutou. Statystyki są takie jak bazowo.

Ewolucja 1: Szpony Drapieżcy
Po pierwszej konsumpcji, Bezimienna uwalnia z ciała drugą parę kończyn górnych, umieszczonych nieco niżej na korpusie. Te są zaopatrzone w szpony o identycznych właściwościach do tych, co górne. Bezimienna może teraz atakować czterema pazurzystymi łapskami na raz, co czyni blokowanie jej ataków wyjątkowo trudnym. Może również zacząć poruszać się na czterech kończynach, co gwałtownie zwiększa jej prędkość w turze w której to robi – jednak wtedy może wykonać atak jedynie dwoma górnymi kończynami. Kiedy Bezimienna porusza się na sześciu kończynach, może poruszać się po ścianach, suficie lub nawet poziomo do góry z taką samą łatwością z jaką porusza się w poziomie, bez zaburzania zmysłu równowagi czy poczucia przestrzeni. W momencie użycia przez nią Sonido jest w stanie przeraźliwie mocno staranować przeciwnika ową techniką tym skuteczniej, im większej ilości kończyn użyje do poruszania się przed użyciem owej techniki.

Ewolucja 2: Instynkt Drapieżcy
Bezimienna uaktywnia się nowy zmysł: Instynkt Drapieżcy. Na podstawie ruchów powietrza i elementów echolokacji jest w stanie zlokalizować wszystkie istoty cielesne jak i duchowe w odległości 150 metrów od siebie, o ile nie maskują aktywnie swojej aury. Istoty w odległości 20 metrów są wykryte, nawet jeżeli ją maskują. Wzmacnia również zmysł słuchu Pustej do punktu, w którym jest w stanie usłyszeć rozmowy prowadzone normalnym tonem z odległości 20m niezależnie od zakłóceń o maksymalnie średnim natężeniu, jeżeli Bezimienna skupia się na słuchaniu (Czyli nie w czasie walki lub wykonywania innej czynności, która wymaga dużej ilości skupienia). Ten zmysł jest niewrażliwy na działanie mocy iluzyjnych. Efekt są w stanie oszukać jedynie istoty o dużej przewadze mocy, lub takie, które posiadają unikalne zdolności służące ukrywaniu ich obecności (na przykład, Zanpakutou którego mocą jest maskowanie użytkownika). Daje to również Bezimiennej szansę uniknięcia ataków, których nie byłaby normalnie zdolna zobaczyć.

Ewolucja 3: Pancerz Drapieżcy
Płyty chitynopodobnego pancerza Bezimiennej ustawiają się w pozycji obronnej, pokrywając optymalnie wszystkie wrażliwe punkty ciała. Bezimienna odnosi o połowę niższe obrażenia fizyczne od istot o zbliżonym potencjale duchowym. Pancerz również znacząco zwiększa jej odporność na obrażenia ogniste i elektryczne. Pancerz nie ogranicza jej ruchów w żaden sposób.

Ewolucja 4: Jad Drapieżcy
Z ogona Bezimiennej wysuwa się długie ostrze przypominające dość płaskie żądło. Ostrze jest równie wytrzymałe co pazury w łapach, jednak w połączeniu z ogonem posiada zasięg zbliżony do włóczni. Żądło jest jadowite i przy zranieniu przeciwnika wtłacza w niego dawkę toksyny, która co rundę powoduje ogólne osłabienie przeciwnika przez narastający ból mięśni, nudności i zawroty głowy. Prócz przykrych symptomów toksyna powoduje również powolny rozkład narządów wewnętrznych celu, przede wszystkim nerek, które odpowiadają za filtrowanie krwi. Przy ponownych zranieniach żądłem, efekt się kumuluje. Dawka jadu po wstrzyknięciu uzupełnia się po dwóch turach Bezimiennej. Czyli:
1. Zranienie i wstrzyknięcie jadu
2. Jad się uzupełnia
3. Jad się uzupełnia
4. Można ponowić atak jadem.
Jad jest wykorzystany jedynie przy sukcesie w zranieniu. Przy chybieniu, jad pozostaje w gruczołach w ogonie.

Ewolucja 5: Kamuflaż Drapieżcy
Skóra Adjuchasa nabiera właściwości aktywnego kamuflażu, pozwalając jej stać się zasadniczo "niewidzialną". W dodatku, gdy Hollow korzysta z Kamuflażu Drapieżcy, jej aktywność duchowa, zapach, dźwięki są automatycznie maskowanie przed wykryciem, niezależnie od ich poziomu aktywności. Wydać ją może jedynie wrażenie ogólnie postrzeżonego ruchu gdy Bezimienna się przemieszcza, odbieranego zmysłem wzroku, (Efekt jest podobny jak przy istotach o wystarczającym potencjale duchowym, by widzieć jakieś zafalowania w miejscu, gdzie znajduje się Hollow, lecz nie mając go na tyle dużo by dostrzec jego dokładny kształt.) W momencie gdy Bezimienna pozostaje w bezruchu, staje się praktycznie niewykrywalna.
Wykryć ją w tej formie mogą jedynie wyraźnie potężniejsze istoty, lub istoty zbliżone mocą które aktywnie próbują jej szukać (to jest, mają dobre powody podejrzewać, że jest w okolicy i usiłują ją znaleźć).
Znajdź wszystkie posty użytkownika
 


  • Pokaż wersję do druku
  • Subskrybuj ten wątek


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Forum software by © MyBB 1.6.15 - Theme © iAndrew 2014
Tryb normalny
Tryb drzewa