Post: #1
12-05-2018 22:35
FULLBRINGER
(tł. Artyści pełnej manifestacji, artysta dopełniający rzeczywistość)
(tł. Artyści pełnej manifestacji, artysta dopełniający rzeczywistość)
- Opis, geneza
Niewielki odsetek ludzi zamieszkujący Świat Żywych jest Fullbringerami. Stanowią oni specjalną rasę duchową zdolną wpływać oraz manipulować duszą dowolnych obiektów, a w szczególności przedmiotów bliskich ich sercu, choć w skrajnych przypadkach ta reguła uwzględnia również część ciała. To jest praktycznie elementarna oraz fundamentalna umiejętność każdego Fullbringera.
Fullbringerów nie da się sklasyfikować w żaden konkretny sposób. Rodzą się oraz zyskują swoje moce we wszystkich warstwach społecznych, kulturach, zakątkach świata, a ich możliwości są od siebie drastycznie różne. Niekiedy ograniczają się tylko do wpływania na jeden obiekt, a innym razem oddziałują na całą rzeczywistość wokoło. Ma to związek z genezą każdego przedstawiciela tego gatunku, albowiem by narodził się Fullbringer musi być spełniony jeden z dwóch warunków. Cząstka reiryoku odpowiedzialna za tę konkretną moc duchową może zostać odziedziczona w genach po swoich przodkach lub też otrzymać ją bezpośrednio od swojej rodzicielki, która na jakimś etapie swojego życia została zaatakowana przez Pustego i przeżyła. Zdolność Pustych Acidic Touch pozostawia bowiem w ciałach minimalny fragment ich aury, który w następstwie spowoduje, iż kobieta w każdym przypadku urodzi właśnie Fullbringera.
Nie jest wiadomo kiedy Fullbringerzy po raz pierwszy uzyskali swoją moc, kto był pionierem w tej kwestii, ani też w jaki sposób rozwijali swoje możliwości. Uznaje się, że ten rodzaj mutacji istniał od zawsze, choć nie wszyscy przedstawiciele tego podgatunku byli go w najzwyklejszy sposób świadomi, tudzież nie potrafili go odpowiednio wykorzystać. Natomiast rozwój pojedynczego przedstawiciela rasy jest całkowicie zależny od danej jednostki i nie może zostać ujęty w jednym konkretnym szablonie.
Fabularnie istnienie Fullbringerów (oraz z grubsza faktu istnienia również innych ras duchowy) zostało ujawnione na forum podczas bitwy w Nowym Jorku. Wydarzenie to zostało nagłośnione na tyle mocno, iż dalszy proceder ukrywania ich nie był już możliwy.
- Fullbring
Tym, co odróżnia od siebie poszczególnych przedstawicieli gatunku oraz co stanowi najsilniejszą broń w ich arsenale, jest natomiast sama zdolność Fullbringu wynikająca z przywiązania stricte emocjonalnego do danego przedmiotu/przedmiotów. Nawet uwzględniając fragment lub całe swoje ciało, o ile faktycznie odcisnęły one w życiu Fullbringera solidne piętno. Te dwa rodzaje mocy jednak znacząco się różnią od siebie.
W przypadku przedmiotu zewnętrznego, Fullbringer traktuje go jako swoją broń duchową na tych samych zasadach, co Shinigami własne zanpakutou. Jest to obiekt wzmocniony energią, ciężki do zniszczenia, a ponadto jego bliskość jest konieczna do użycia samej mocy. Inaczej sprawa ma się w sytuacji, gdy katalizatorem mocy Fullbringera jest chociażby ramię. Wówczas forma zapieczętowana nie gwarantuje żadnej dodatkowej odporności, natomiast po manifestacji Fullbringu zaczynają obowiązywać indywidualne zasady zależne od kształtu i rodzaju, jaki obierze moc. Jeśli na ramieniu pojawia się faktyczny nowy element, jakiś rodzaj broni, wówczas uzyskuje on wytrzymałość charakterystyczną dla broni duchowej, lecz w przeciwnym razie Fullbringer musi liczyć na własną naturalną wytrzymałość. Użytkowość Fullbringu opierającego się na części ciała jest także uzależniona od stanu fizycznego samego użytkownika.
Fullbring najczęściej przybiera trzy formy stopniowania mocy duchowej. Od nich zależy potencjał, możliwości oraz liczba technik autorskich przysługująca Fullbringerowi.
- Pierwsza forma (dostępna od 2. poziomu postaci) ; dostępne dwie, w miarę proste, techniki do opanowania.
Najsłabsza, mogąca w ogóle nie przypominać końcowej, forma Fullbringu. Zazwyczaj nie jest to zbyt imponującego, a jej możliwości są mocno ograniczone. Ponadto użytkownik, któremu uda się opanować pierwszy stopień, uzyskuje umiejętność niewielkiej manipulacji otoczeniem. Nadal jednak ma więcej ograniczeń, niż jakichkolwiek możliwości z tym związanych. W systemie aktywacja tej formy oznacza bonus do poziomu +1.
- Druga forma (dostępna od 7. poziomu postaci) ; dostępna jedna, bardziej zaawansowana, technika do opanowania.
Silniejsza postać Fullbringu, która dalej może się diametralnie różnić od końcowej formy, ale nie musi. Jej możliwości stają się jednak szersze, a techniki znacznie silniejsze od podstawowego stopnia opanowania Fullbringu. Użytkownik zyskuje także coraz większe umiejętności manipulacji rzeczami martwymi, a to się oczywiście przekłada na szerszy zakres możliwości.W systemie aktywacja tej formy oznacza bonus do poziomu +2.
- Trzecia forma (dostępna od 12. poziomu) ; dostępne trzy silniejsze techniki do opanowania
Ostateczna forma posiadająca oczywiście pełne możliwości danego Fullbringu oraz charakteryzująca się największą skutecznością. Użytkownik natomiast posiada już niezwykle szerokie możliwości kontroli nad otoczeniem, co może mu nie raz dać niemałą przewagę nad przeciwnikami. W systemie aktywacja tej formy oznacza bonus do poziomu +3.
- Cechy Dusz
Atrybutem, który odgórnie określa predyspozycje, możliwości oraz potencjał pojedynczego Fullbringera jest Cecha duszy. Domyślnie niemal wszyscy przedstawiciele tej rasy charakteryzują się pierwszą wylistowaną Cechą.
- Fullbringer - Ponad dziewięćdziesiąt dziewięć procent populacji rasy. Potrafią zarazem jako jedyni wykorzystywać manipulację duszy w zaawansowany sposób.
- "Pierwszy" Fullbringer (maksymalnie 3 aktywnych; obecnie 2) - Fullbringer posiadający w sobie gen duchowy mitycznego Pierwszego Fullbringera. Człowiek ten charakteryzuje się wyrazistą naturą aury reiatsu. Jego energia duchowa posiada unikalną właściwość, która pasywnie lub aktywnie oddziałuje na otoczenie w zamian za utracony dostęp do pełnego potencjału manipulacji duszą (maksymalny poziom: zaawansowany) z powodu utrudnionej kontroli nad własną mocą. Przykładowo, Pierwszy Fullbringer z mocą opartą na ogniu może posiadać aurę, którą będzie stanowić czysty płomień wypalający wszystko wokoło. Wachlarz możliwości jest tutaj szeroki, lecz każdy zostanie zawczasu wpierw oceniony przez GM. Ponadto, przedstawiciele tej kasty rezonują poprzez reiatsu z artefaktami, portalami oraz innymi śladami energii duchowej pozostawionym w różnej postaci po Pierwszym (fabularna cecha).
Wymóg fabularny: Pozwolenie admina uzyskane przy akceptacji karty postaci. Wymagane jest uzasadnienie w historii, które będzie potwierdzać korzenie postaci związane z Pierwszym.
- Fullbringer-Shinigami - Fullbringer, który uzyskał moce Boga Śmierci w dowolny sposób. Traci on możliwość wykorzystywania drugiej oraz trzeciej formy własnego Fullbringu, lecz w zamian jest w stanie opanować Ban-kai. Jego przedmiot tym samym uzyskuje właściwości zanpakutou: puryfikację dusz, Konso, a także formuje swojego wewnętrznego ducha. Wykorzystywanie manipulacji duszą staje się dość utrudnione (maksymalny poziom: ekspert), a postać nie otrzymuje jednak dostępu do Magii Demonicznej. Ban-kai jest opanowywane w tym samym momencie, co w przypadku Shinigami i postaci przysługuje łącznie sześć slotów na techniki autorskie, które mogą być częściowo zmodyfikowane przy zachowaniu tej samej podstawy mocy oraz ogólnych efektów.
Użycie Ban-kai gwarantuje większy wzrost mocy, aniżeli wcześniej trzecia forma Fullbringu. Systemowo liczy się jako +3 wraz z dodatkowym umownym wzmocnieniem.
Skalowanie postaci poniżej 12 poziomu odbywa się podobnie, jak u zwyczajnego Fullbringera. Od poziomu 7, bonus za odpieczętowanie mocy duchowej (w tym przypadku pierwszej i jedynej formy Fullbringu) wynosi +2. Natomiast postaci przysługują 3 sloty na dowolne techniki autorskie.
- Manipulacja duszą
Soul Manipulation - Zdolność manipulacji różnymi obiektami (nie licząc przedmiotu będącego podstawą Fullbringu), której skuteczność zwiększa się wraz z rosnącymi stopniami opanowania Fullbringu oraz dzięki atutowi kidou/kontrola reiatsu.
Aby łatwiej można było określić, na jak dużo możemy sobie pozwolić przy korzystaniu z manipulacji duszą, poniżej przedstawionych jest kilka przykładów dla każdego poszczególnego poziomu Kidou/kontroli reiatsu. Jedynym odgórnym ograniczeniem, jakim jest objęta ta umiejętność, to brak możliwości oddziaływania na ciało przeciwnika i osób postronnych, aury oraz bronie duchowe. Ponadto, zdolność ta jest najskuteczniejsza w Świecie Żywych wypełnionym nietkniętą przez energię duchową materią.
Spoiler:
- Pozostałe umiejętności rasowe
Fullbringerzy dysponują również arsenałem umiejętności opartych o kontrolę reiatsu, sztukę walki wręcz i bronią białą oraz zaawansowanego poruszania się z użyciem energii duchowej. Są one z grubsza podzielone na Bujutsu, Hohou oraz Hakudę, lecz paleta możliwości wykracza również poza ten podział.
- Ogólne zdolności
Spoiler:
- Bujutsu/Zanjutsu
Spoiler:
- Hohou
Spoiler:
- Hakuda
Spoiler:
- Rozgrywka jako Fullbringer
Fullbringerzy w fabule cechują się nielimitowanymi możliwościami. Pomysł uwarunkowuje, czy nasza postać będzie reprezentować biedę, stać na czele światowej korporacji, być afrykańskim watażką lub tybetańskim mnichem. Na przedstawicieli tej rasy nie są nałożone żadne ograniczenia, poza tymi wynikającymi ze zdrowego rozsądku oraz logiki. A także oczywistej konieczności dostosowania się do realiów panujących już na forum.
Utartą ścieżką, która zarazem gwarantuje możliwość sprawnej interakcji z innymi graczami, jest wstąpienie do Yawaty, czyli sprywatyzowanej organizacji zajmującej się wydarzeniami na tle duchowym na całym świecie. Funkcjonuje ona w wielu krajach, posiada zróżnicowaną hierarchię, która w dalszym ciągu może być rozwijana o nowe funkcje, pozycje, tudzież całe gałęzie. Alternatywą pozostaje również Bractwo Fullbringerów działające w głównej mierze na terenie Nowego Jorku, choć posiada także swoich przedstawicieli w innych zakątkach globu.
Koniec końców nikt nie zabrania jednak gry zupełnym samotnikiem, tudzież anarchistą, lecz wiąże się z utrudnioną interakcją z innymi graczami. Użytkownik, który decyduje się na ten krok, powinien mieć odpowiednio dopracowany pomysł, aby jego postać nie została zawieszona w niebycie z powodu nieaktywności.
![[Obrazek: aXAHmNa.png]](http://i.imgur.com/aXAHmNa.png)