Bleach OtherWorld PBF
Inni - Wersja do druku

+- Bleach OtherWorld PBF (http://www.bleachow.eu)
+-- Dział: Organizacja (/forum-3.html)
+--- Dział: System i świat gry Bleach OtherWorld (/forum-10.html)
+---- Dział: Opis ras i umiejętności (/forum-76.html)
+---- Wątek: Inni (/thread-1353.html)



Inni - Kuwabara Kazuma - 13-05-2018 12:19

INNI
(tł. Inni)
  • Człowiek

Rasa dla niezdecydowanych. Chcę już grać, lecz nie wiem jeszcze czym.
  • Człowiek o niestandardowej mocy duchowej

Rasa przeznaczona dla osób bardziej ambitnych, które nie chcą zamykać się w standardowych schematach ukazanych w mandze lub opisie ras naszego forum. Jeśli chcesz opisać np. dziedzica wiekowego rodu egzorcystów, który posługuje się wypracowanym przez przodków schematem zdolności duchowych ta rasa jest zdecydowanie dla Ciebie. Aczkolwiek warto zaznaczyć, że nakłady fabularne jakie potencjalnie będą wymagane na starcie bądź w trakcie rozgrywki są odrobinę większe - wszak tworzysz całkowicie nowy twór dla którego należy przedstawić odpowiednią "otoczkę".

Ponieważ mimo wszystko ma się do czynienia z żywym człowiekiem, potencjalne ścieżki fabularnego startu fabuły pokrywają się z Fullbringerami i Quincy. Można dołączyć do Yawaty lub Bractwa Fullbringerów, być członkiem wiekowego rodu posiadającego mniejsze bądź większe wpływy, czy też najzwyklejszym wolnym strzelcem który w jakiś okolicznościach odkrył swoje zdolności.
  • Sztuczne Dusze

Sztuczne dusze stworzone na potrzeby Gotei, które zyskały odrobinę więcej świadomości niżby chcieliby tego twórcy tej technologii. Naturalnie nie jest to twarda zasada, bowiem w samej Społeczności Dusz zdarzały się projekty których celem było stworzenie stosownego wsparcia dla Bogów Śmierci, które zarówno były wspierane oficjalnie jak również typowo "pod stołem".

Jak łatwo się domyślić rozpoczęcie gry na forum jako sztuczna dusza wymaga dość dobrego uzasadnienia, umieszczonego w logicznie spójnej z fabułą forum historii. Dlatego nie jest to rasa którą polecalibyśmy dla osoby dopiero rozpoczynającej przygodę z forum - lecz także nie odcinamy nikomu tej ścieżki. Ewentualne pytania można śmiało kierować do administracji. Uśmiech

Rozgrywka tą rasą może znacznie różnić się między poszczególnymi jej przedstawicielami. Część sztucznych dusz mogło uciec zniszczeniu w ramach "sprzątania" nieudanego projektu i prowadzić renegackie życie w Świecie Żywych. Część może zostać zaakceptowana przez Gotei, gdzie później służy większość swego życia. Część może prowadzić zupełnie neutralne życie starając się trzymać z dala od wszelkich kłopotów. Wszystko tutaj zależy od inwencji gracza.
  • Dusza zanpakutou
Usamodzielniona dusza zanpakutou, która potrafi funkcjonować bez Boga Śmierci. Występują tylko pod dwiema postaciami. Dusza może zostać odseparowana od Shinigami oraz permanentnie zmaterializowana, dzięki czemu uzyskuje własną świadomość. W systemie dotyczą ją z grubsza te same zasady, co Bogów Śmierci z wyłączeniem technik rasowych oraz punktu atutowego za opanowanie Ban-kai. Domyślnie znajdują się stale w uwolnieniu Shi-kai, natomiast odpowiednik Ban-kai osiągają na poziomie 12. Przysługuje im standardowo po trzy i cztery umiejętności na odpowiednio każde z nich. Są w stanie puryfikować dusze oraz przeprowadzać Konso.
Alternatywnie zdarza się, że pochłania całkowicie swojego Shinigami. Utworzona w ten sposób autonomiczna dusza zostaje spaczona w trakcie procesu i funkcjonując w nowo-zdobytym ciele nie różni się wiele od pospolitego Hollowa. Żyje tylko, aby zabijać, stanowiąc zagrożenie dla wszystkiego wokół. Forum nie dopuszcza aktywnej gry spaczonym zanpakutou.
  • Kwestie systemowe

Rozgrywka dowolną rasą zakwalifikowaną do "Innych" wiąże się jednak z kilkoma systemowymi zagadnieniami o których musimy wspomnieć. W pierwszej kolejności każda postać z tej kategorii musi mieć rozpisane dwa stadia rozwoju mocy z których będzie odpowiednio korzystać przed i po osiągnięciu 12 poziomu. Owe stadia mają bonusy proporcjonalne do Pogromcy Dusz Boga Śmierci - czyli odpowiednio +1 dla pierwszego stadium mocy i +3 dla drugiego stadium. Drugą istotną rzeczą jest fakt nie posiadania przez takie postacie dodatkowego punktu atutu za opanowanie zaawansowanej formy mocy duchowej. (Odpowiednio Ban Kai lub trzeciej formy Fullbringu) Ostatnią kwestią jest ilość posiadanych przez nich technik - całe sześć do rozdysponowania.